اس ام اس زیبا و جدید تنهایی
صفحه اصلي تماس با ما عناوين مطالب پروفايل
نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس و عکس و آدرس sms-axs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بغض میکنم
و همه میگویند
حساسیت فصلیست
من به فصل فصل این روزگار
بدون تو
حساسم

:::
 
 
 
باید بازیگر شوم،
 
آرامش را بازی کنم...
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم...
باز باید مواظب اشک هایم باشم...
باز همان تظاهر همیشگی :” خوبم...

:::

 

 

 
 
خدا زیباست و زیباییها را دوست دارد.
 
حالا ورژن خودم:
خدا تنهاست و تنها ها را دوست دارد.
:)))))))))))

:::

 
 
 
به خداحافظی تلخ توسوگند نشد
 
که تورفتی ودلم ثانیه ای بند نشد
هرکسی دردل من جای خودش رادارد
جانشین تودراین سینه خداوند نشد
ف. نظری
 

:::

 
 
 
گاهی سخت می شود...
 
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه، تنهایی است....
 

:::

 
 
 
شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم/خداحافظ و این یعنی نخواهی رفت از یادم/خداحافظ و این یعنی در اندوه تو میمیرم/در این تنهایی مطلق که میبنند به زنجیرم
 

:::

 
 
 
یک روز که دور نیست;
می آیَم
می نویسَم
: :او آمد که بماند::
مینویسَم 
تمام ِ بی خوابی ها
تمام ِ گریه های ِ شبانه 
تمام ِ لرزیدن ها 
تمام ِ بی کسی ها
با گرمای ِ بودنَش
تمام ِ تمام شد
یک روز که شاید من هم دیگر نباشَم...
 
 
 

:::
 
 
 
از وقتی رفتی شاید وجود من هم خودش ناپدید شد...
 
 
 
/
 
 
 
جایی هست که دیگه کم میاری
 
از اومدنا, رفتنا, شکستنا....
جایی که فقط میخوای یکی باشه،
یکی بمونه نره واسه همیشه کنارت باشه
من الان اونجام.....!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: |اس ام اس تنهايي, SMS تنهايي, دانلود اس ام اس تنهايي, اس ام اس جديد تنهايي, تازه ترين اس ام اس تنهايي, اس ام اس مناسبت تنهايي, اس ام اس جديد تنهايي, سئس تنهايي, دانلود تنهايي, دانلود اس ام اس تنهايي, دانلود کتاب تنهايي, دانلود کتاب موبايل تنهايي, دانلود کتاب هاي تنهايي, دانلود برنامه اس ام اس تنهايي, , |
[ جمعه 29 شهريور 1392 ] [ 20:55 ] [ ali ]

آرشيو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت: